.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان

 بیش از 8 ماه تا انتخابات مجلس هشتم فرصت باقی است و  این روزها جرقه های شروع تبلیغات در سطح شهر آغاز شده است.گروههای راست و چپ در حال رایزنی برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت خود ، جهت حضور در مجلس هستند.نامزدههای مستقل هم این روزها با حضور در بین مردم  ، فضا را برای حضور خود آماده می کنند.

در این بین حزب مشارکت از احزاب اصلی جریان دوم خرداد که در دو دوره گذشته پیروز انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل بوده ، در صدد برآمده تا نامزد جدیدی را به جای آقای ندیمی (نماینده کنونی ) معرفی کند.

گزارشات حاکیست علت این کار را احتمال رد صلاحیت وی می دانند. ندیمی با توجه به جریانات روزهای آخر دوره قبل انتخابات که بعدها ندیمی با حکم رهبری به مجلس راه پیدا کرد ، احتمال رد صلاحیت او را از سوی شورای نگهبان می توان حدس زد. هر چند وی در این چهار سال برای دوره بعدی لابی جدیدی ایجاد کرد تا مشکل خود را حل کند.

به هر حال این روزها اعضای شواری مرکزی حزب مشارکت به دنبال کاندیداتوری چهره شناخته شده ای برای مجلس می گردند تا همچنان روند شکست ناپذیری خود را در انتخابات حفظ کنند. در این بین احتمال حضور مهندس محرر ریاست عزل شده سازمان چای شمال که در شهرستان سیاهکل این روزها تلاشهایی از خود نشان داده ، و آقای حدیثی وجود دارد.

البته صحبتهایی هم مبنی بر حضور مروج شفاهی در انتخابات وجود دارد اما با توجه به آرای کسب شده توسط وی در انتخابات شوراها ، حضور وی را در هاله ای از ابهام فرو می برد.

در جریان راست نیز این روزها برای پیروزی در انتخابات چهرههای شناخته شده و نشده بسیاری وجود دارد. که سعی خواهیم کرد بعدها به آن بپردازیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.